Ridingboots fetish

Anna

💗0
Hej,

Jag heter Anna och ?r 45 ?r ung. I hela livet har jag fantiserat om rollspel, smisk och dominans (?r sj?lv undergiven) men inte v?gat n?mna det f?r n?gon eller leva ut. I mina fantasier blir jag dominerad och f?rnedrad. Ridst?vlar har en stor plats i dessa fantasier.

Nu ?r jag skild och fri att f?rverkliga n?gra av detta, ingen ont som inte har n?got gott med sig...

Som person ?r jag ordningsam och ser s?t och prydlig ut. Jag ?r blond och har h?ret i en page-firsyr, kl?r mig oftast i kjol eller kl?nning p? jobbet. P? fritiden s? rider jag g?rna och alltid varje onsdag med mina v?ninnor.

Jag s?ker allts? en man som ?r intresserad av att tr?ffa mig och leva ut dessa fantasier. Jag kommer att vara sn?ll och lydig och kl? mig och agera som du vill.

Som ett f?rsta steg vill jag att du skriver en fantasi om vad som h?nder den f?rsta helgen som vi tr?ffas; vad jag ska ha p? mig, hur du agerar och hur du f?rnedrar mig mm. Ridst?vlar f?r som sagt g?rna vara med.

Pirr fr?n Anna
[email protected]

Re: Anna

💗0
anna if you can speak english please put a translation on to the site

💗0
Right YOU are RAY WHIPLASH. Many of us just know ENGLISH and we miss SO MUCH:(

💗0
Hej Anna

Du ?r ju f?r bra f?r att vara san.
?R det verkligen s? att du t?nder p? det h?r.
I s? fall skriv svar h?r s? kan vi byta mail adresser.
Sj?lv t?nder jag nog mest p? tjejer i gummiridst?vlar men rollspel har jag aldr testat.

💗0
Hej,

Ja, jag har fantiserat om detta sedan 20 ?rs ?ldern men jag b?rjade rida mycket tidigare. Min mail st?r ovan men du kan f? den h?r med: [email protected]. Det jag vill ?r att du skriver en fantasi om vad som h?nder f?rsta g?ngen vi tr?ffas. D? kan jag se lite vem du ?r och vad du gillar och hur du vill att jag ska vara. Sedan kan vi g? vidare och ev tr?ffas.

Anna

💗0
Hej Anna

Jag liksom du har alltid varit fascinerad av ridst?vlar. Speciellt om dom sitter
p? en kvinna. Jag tycker att ridst?vlar ?r sexiga, ger ett dominant intryck, och ?r sk?na att g? i. Sj?lv ?r jag 48 ?r, g?r omkring i ridst?vlar s? fort jag ?r hemma. Jag ?r fr?nskild ocks?, vilket ger m?jligheten att leva ut sina fantasier p? allvar. Om vi tr?ffas, vill jag att vi g?r en promenad med hundarna, naturligtvis i ridst?vlar. Jag skulle vilja att du ?r kl?dd i ridkl?der.
D?refter g?r vi hem, tar ett glas vin vin, b?rjar att f?rbereda spelet. Jag skulle vilja se dig l?ttt bunden mot min stora s?nggavel, med ridbyxor och ridst?vlar, ?vrigt helt i natura. D?refter p?b?rjas en l?tt uppv?rmning med ridpiska f?r att senare ?verg? i intimare varianter.

Jag bor i Sk?ne , mitt p? sl?tten i eget hus, d?r ingen st?r oss.

Mvh

L?derridst?vlar ?r b?st.

💗0
Hej Anna, har du f?ttt min a mail p? htm,,intresserad,ska till stallet nu,vill ha dig d?r i sadelkammaren,,och f? ta hand om dig, ridkl?dd, liggandes ?ver en sadel,sedan kommer ridsp?et fram,,,h?r av dig h?ls ryttaren,

💗0
Hej. Jag tror denna "Anna" ?r en bluff. s?kert en kille bakom som sitter och gottar sig ?t alla smaskiga historier som alla har skickat. f?rresten denna "anna" har sin ip adress registrerad i Holland..... hmmm
Login to reply
Copyright. ©UKInet

Don't like memberships? Buy our fetish videos and fetish images at Fetishtokens.com